Nawet nie znając dobrze języka angielskiego, jesteśmy w stanie poradzić sobie z rozszyfrowaniem niektórych anglojęzycznych nazw. Wszak angielskie nazwy produktów i niektóre angielskie słowa czy wyrażenia na stałe weszły już do języka polskiego. Zaraz obok joggingu, bestsellera i fast foodów, jednym z takich terminów jest call center, czyli tłumacząc dosłownie na język polski: centrala telefoniczna. Prawda, że call center brzmi jakoś tak zręczniej i nowocześniej? Ale wracając już do samego call center i tego jak działa, jeszcze kilkadziesiąt lat temu centrala telefoniczna kojarzyła się większości osób z gigantyczną salą, w której nad telefonami i komputerami ślęczą godzinami pracownicy korporacji rozmawiający z klientami. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym, najlepiej prosperujące call center na miarę XXI wieku wcale nie przypominają już takiego obrazu. Nie mają też wiele wspólnego z obrazem indyjskiego call center przedstawionego w filmie “Slumdog. Milioner z ulicy”. Dowiedz się co wyróżnia innowacyjne systemy call center, w których pracownicy (uwaga, spoiler alert) mogą pracować całkowicie zdalnie, z dowolnego zakątka na ziemi. Poznaj kluczowe funkcjonalności call center od sprawdzonych dostawców tego typu oprogramowania biznesowego. Sprawdź koniecznie!

Nowoczesne call center – ewolucja idei

Nowoczesne systemy call center łączą w obrębie jednego narzędzia cały szereg różnych funkcjonalności. Co jest nadrzędnym celem takiego rozwiązania? Prostota i maksymalizacja korzyści. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom call center możliwe jest posiadanie wszystkich kluczowych dla branży funkcji w jednym, kompleksowym narzędziu, które zagwarantuje stałą kontrolę nad komunikacją z klientami. Co zatem powinno znaleźć się w nowoczesnym i niezawodnym call center? Przede wszystkim: obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, funkcjonalny helpdesk w postaci e-mail, czat webowy, obsługa komunikacji w kanałach social media poprzez Facebook Messenger, WhatsApp Business, Viber Business a także tradycyjny SMS czat i doskonale odbierany przez klientów chat bot.

Nowoczesne call center oferują także funkcjonalności systemu CRM oraz umożliwiają real time raporting i podgląd do czytelnego i łatwego w obsłudze wallboard’u. Dzięki zaawansowanej analityce w nowoczesnych systemach call center można na bieżąco śledzić postępy kampanii i nadzorować konwersję. Co wyróżnia najnowocześniejsze i najbardziej innowacyjne oprogramowania call center dostępne na rynku? Możliwość obsługi całego systemu zdalnie, dzięki danym zapisanym w chmurze, nawet z poziomu urządzenia mobilnego. I tak oto marzenia stały się faktem, dzięki czemu nawet call center obecnie może zatrudniać zdalnie nie tracąc przy tym na jakości świadczonych usług.

Jeżeli szukasz nowoczesnego i sprawdzonego rozwiązania, które odmieni Twój i Twoich pracowników sposób patrzenia centralę telefoniczną call center, koniecznie skorzystaj z oferty Daktela: https://www.daktela.com/pl/callcentrum/, która posiada kompletne telekomunikacyjne portfolio usług. Wybierając call center od Daktela masz gwarancję otrzymania bogatego pakietu usług telekomunikacyjnych, z których możesz korzystać wspólnie z centralą wirtualną, centrum kontaktowym, call center lub całkowicie samodzielnie. Szeroki wachlarz możliwości, który oferuje zaawansowany system call center od Daktela umożliwi Tobie dotarcie z ofertą do szerokiego grona zróżnicowanych odbiorców. Komunikacja z klientem jeszcze nigdy nie była tak prosta i wygodna. Dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu call center każdy pracownik działu call center na nowo polubi swoją pracę. W przypadku nowoczesnych rozwiązań dla branży call center od Daktela należy szczególnie docenić możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca na ziemi. To ogromne usprawnienie skrojone na miarę potrzeb wszystkich pracujących osób w XXI wieku. Poznaj kluczowe innowacje najnowocześniejszego call center oferowanego przez Daktelę. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już teraz lub skontaktuj się z jedną z filii firmy w Pradze, Bratysławie, Warszawie, Londynie, Manili lub Dubaju.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here