Tworząc zautomatyzowane wiadomości e-mail, możesz utrzymywać zaangażowanie klientów bez konieczności wysyłania wiadomości jeden po drugim. Ale w jaki sposób zautomatyzować docieranie bez utraty autentyczności? To łatwiejsze niż mogłoby się wydawać. Mailchimp sprawia, że życzymy klientom wszystkiego najlepszego lub podziękowania za zakup. Tworząc spersonalizowane, ukierunkowane wiadomości e-mail, które są wysyłane po wyzwoleniu przez określoną datę, wydarzenie lub działanie, możesz wysyłać przemyślane wiadomości, które pasują do wyglądu Twojej marki i rezonować z Twoimi klientami.

Kampanie Marketing Automation mogą działać w zakresie funkcjonalności i skuteczności. Przyjrzyjmy się, jak to wygląda, gdy podejście do automatyzacji marketingu jest nieskuteczne i które podejścia zapewniają najwyższy zwrot z inwestycji w działania związane z automatyzacją marketingu.

Tradycyjna automatyzacja marketingu: ograniczone podejście. Tradycyjna automatyzacja marketingu często odnosi się do wyzwalania wiadomości e-mail w oparciu o opóźnienia czasowe lub działania takie jak otwiera się e-mail i kliknięcia e-mailem. Ale czy wystarczy jedno kliknięcie e-mailem, aby uzyskać skuteczną strategię rozwoju leadów, która odpowiada ich potrzebom jako konsumentowi?

Ograniczanie automatyzacji marketingu w ten sposób nie dostarcza marketerowi żadnego kontekstu na temat tego, kim są jej potencjalni klienci, gdzie są na jej ścieżce lub czym są zainteresowani. To daje niewielkie podstawy automatycznym kampaniom opartym wyłącznie na działaniach e-mailowych, a także ostatecznie powoduje słabe wrażenia użytkownika dla tych potencjalnych klientów.

Automatyzacja marketingu przychodzącego: skupiona wokół perspektywy. Automatyzacja marketingu przychodzącego wykorzystuje wszystkie informacje, które znamy o danej osobie, aby zrozumieć jej potrzeby i potrzeby, i dostarcza im informacji potrzebnych do dokonania zakupu, dokładnie wtedy, gdy potrzebują tych informacji w miejscu, w którym ich szukają.

Dobra automatyzacja marketingu bierze pod uwagę zmieniające się potrzeby potencjalnych klientów oraz zachowań i interakcji, jakie mają one ze sobą we wszystkich kanałach marketingowych. nie tylko e-mail. Używanie danych behawioralnych z wielu kanałów, takich jak kliknięcia społecznościowe, przeglądanie strony z cenami czy konsumowanie konkretnej treści, daje marketerom kontekst, którego potrzebują, aby w pełni zrozumieć wyzwania lidera i jak poprowadzić ich w dół ścieżki. Najskuteczniejsza automatyzacja marketingu nie tylko zbiera dane z wielu kanałów, ale wykorzystuje te różne kanały do ​​wysyłania również swoich komunikatów marketingowych. Oznacza to, że powodzenie kampanii zależy w mniejszym stopniu od e-maila i w pełni wykorzystuje różne kanały, które wpływają na decyzję kupującego.

[Głosów:1    Średnia:3/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here