Reklama wizualna – ta wielkoformatowa, może przybierać wiele postaci. Nie wszystkie te formy są odpowiednie w każdych okolicznościach. Nie zawsze bowiem możemy pozwolić sobie na ustawianie trwałych konstrukcji, na których umieścimy wielki szyld reklamowy. Czasem sytuacja wymaga, aby przesłanie, hasło czy logo były widoczne, jednak dobrane do tego środki nie wymagały trwałego wiązania się z gruntem.
Zdarza się, że proponuje się wtedy klientom namioty pneumatyczne – łatwe do ustawienia, nie wymagające skomplikowanej obsługi, łatwe i tanie w produkcji. Mogą być używane wielokrotnie, w różnych miejscach, przy okazji rozmaitych imprez i eventów. Nieważne więc, czy chcemy się zareklamować podczas letnich maratonów, wyścigów kolarskich, zimowych biegów przełajowych, dożynek czy targów, namioty reklamowe z nadrukiem doskonale spełnią swoją rolę.
Duża powierzchnia nadająca się do zadruku, praktycznie nieskończone możliwości komponowania grafik, zdjęć, znaków firmowych, podkreślania firmowej kolorystyki – to zalety tego środka wizualnej reklamy. Duże rozmiary namiotów pozwalają na umieszczenie w ich obrębie targowych mebli, ekspozytorów, reklamowanych urządzeń i towarów. Bez względu na to, czy chcemy zaprezentować nowy model rowerów, krzesło do masażu, czy też zorganizować projekcję filmu reklamowego lub instruktażowego, przestrzeń pod namiotem da nam tę możliwość.
Producent dba o jakość wykonania, szczelność zgrzewów oraz gwarantuje, że tworzywa użyte do produkcji namiotów są trudnopalne. Możliwość regulacji stopnia zasłonięcia ścian bocznych gwarantuje ochronę przed słońcem, hałasem, a nawet deszczem, dając użytkownikom pozostającym wewnątrz poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Do wyboru klientom daje się namioty w formie szkieletu z dachem – z otwartymi ścianami, ściany zabudowane lub z przejrzystymi oknami. Ilość kombinacji ogranicza jedynie nasza wyobraźnia i potrzeba chwili. Dodatkowym atutem jest gładka powierzchnia ułatwiająca bieżące czyszczenie namiotu.
Wszelkie informacje na temat dostępnej oferty można wyczytać na stronie Krevent. Znajdziemy tam wszelkie dane techniczne, wykaz rodzajów stosowanych tkanin, dostępne kształty i rozmiary namiotów, certyfikaty bezpieczeństwa oraz przykłady dotychczasowych realizacji. Dowiemy się również o możliwości zastosowania wymiennych banerów, zalecanym oświetleniu oraz dodatkowych akcesoriach dostarczanych przez producenta na życzenie. Wyposażeni w odpowiednią wiedzę oraz garść inspiracji możemy podjąć kontakt z firmą w celu uzgodnienia cennika oraz terminu wykonania.