Projektowanie stron internetowych to aktualnie bodaj najbardziej dynamicznie rozwijająca się gałąź całej branży reklamowej. Ma to swoje uzasadnienie w galopującym postępie technologicznym, ale nie tylko. Wraz z postępem wzrasta również poziom oczekiwań klientów. Jeszcze na początku obecnego stulecia strona internetowa była w zasadzie wizytówką-maskotką firmy, widoczną tylko dla nielicznych. Kto do dziś takie ma zdanie o stronach WWW, ten przegrywa już na starcie.

Nowoczesna strona firmowa stała się przepustką do świata biznesu. A w związku z tym współczesne tworzenie stron internetowych to nie tylko zaprojektowanie grafiki, napisanie kilku słów powitalnych z numerem telefonu oraz osadzenie całości na jakimś serwerze, by stała się widoczna w sieci. Nie. Projektowanie stron internetowych musi uwzględniać następujące elementy:

  • Responsywność – strona inteligentnie dostosowuje się do urządzenia, na którym jest wyświetlana.
  • Integracja z serwisami społecznościowymi (Facebook, Twitter, YouTube etc.) – wpływa to korzystnie na relację firmy z klientami.
  • Pozycjonowanie – szereg wymogów, których spełnienie jest konieczne, by algorytmy i mechanizmy Google umiejscawiały stronę wysoko w rankingach.
  • Mechanizmy reklamowe Google – pozwalające na śledzenie zainteresowań użytkowników sieci i podsuwanie im reklam Twojej strony w najkorzystniejszej chwili.
  • Szybki i stabilny serwer – wymóg niezbędny, by strona działała szybko i sprawnie.
  • Narzędzia zewnętrzne (mapy, formularze, czat etc.) – dla wygody klientów.

Jak widać, strona WWW przestała już być wizytówką-maskotką, a stała się wręcz automatycznym biurem obsługi, a także świecącym bilbordem, takim, co sam wyszukuje tych klientów, którym warto „zaświecić”.

Projektowanie stron internetowych Poznań – lokalnie i globalnie.

W Poznaniu istnieje dość imponująca liczba agencji reklamowych, lecz jest rzeczą naturalną, że nie wszystkie prezentują ten sam poziom. Wybierając agencję do zaprojektowania i stworzenia strony WWW, warto przede wszystkim zapoznać się z tekstami opisowymi na jej własnej stronie, a konkretnie, czy agencja kładzie nacisk na wyżej wymienione parametry. Dobrze jest też zapoznać się z opiniami klientów, którzy korzystali już z usług agencji.

Współczesny rynek nie toleruje bylejakości. Skoro strona ma perfekcyjnie działać, to siłą rzeczy musi zostać perfekcyjnie zaprojektowana i stworzona.

[Głosów:2    Średnia:3/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here