Jak nie nabrać się na telefonicznego bubla?

0
Jak nie nabrać się na telefonicznego bubla?

Kupowanie telefonów w Internecie ma swoje wady i zalety. Możemy kupić zarówno nowy, jak i używany model. W tym drugim przypadku może okazać się on bublem, na który będzie żal wydanych pieniędzy. Jak wiadomo, nowe smartfony kosztują coraz więcej, mają więcej funkcji, a starsze modele szybko spadają z ceny i są zastępowane nowymi. Jak więc wybrać dobry sprzęt dla siebie? Patrzeć na cenę, markę czy może korzystać z porównywarek telefonów? Podpowiadamy w kilku krokach.

Dlaczego warto korzystać z pomocy agencji kreatywnej?

0
Dlaczego warto korzystać z pomocy agencji kreatywnej?

Współczesny biznes bez właściwej promocji nie istnieje. Brak inwestycji nie tylko w reklamę, ale także w promowanie marki szybko i boleśnie odczuje ten, kto uważa, że nowoczesność nie wymaga innych form promowania się. To, co kiedyś dla konkretnego biznesu potrafiła wykonać agencja reklamowa, obecnie zleca się już nieco innym podmiotom i agencjom kreatywnym.

Rosnący rynek apartamentów

0
Rosnący rynek apartamentów

Kolejny rok w branży nieruchomości pokazuje ciekawą tendencję. Jest nią coraz większe zainteresowanie apartamentami w Warszawie i innych dużych miastach. Rosnący popyt napędza podaż lokali z najwyższej półki. Tym samym rynek nieruchomości luksusowych i z kategorii premium zdaje się odrabiać zaległości w stosunku do krajów zachodnich.

Drobne gadżety dla faceta i kobiety!

0
Drobne gadżety dla faceta i kobiety!

Dawanie sobie upominków nie musi odbywać się wyłącznie podczas konkretnych okazji, takich jak urodziny, imieniny czy święta Bożego Narodzenia. Każda para wie, że gadżet kupiony bez okazji (bo po prostu partner stwierdził, że się przyda), wywołuje szeroki uśmiech na twarzy obdarowywanego. Poniżej przedstawimy wam nasze propozycje na drobne upominki zarówno dla pań jak i dla panów.

Jak wyłączyć wyskakujące reklamy w internet explorer

0
jak wyłączyć wyskakujące reklamy

Wielu użytkowników skarży się na nachalne reklamy w internecie. Nie chodzi tylko o dużą ilość reklam, czy ich małą estetykę. Niektóre reklamy zasłaniają treść strony albo wyskakują w nieoczekiwanym momencie. Dużym problemem są też wyskakujące okienka, które jesteśmy każdorazowo zmuszeni wyłączać. Z podobnym problemami stykają się użytkownicy przeglądarki Internet Explorer.

Twórcy niektórych stron stosują wyjątkowo uciążliwe praktyki, które mają nas zmusić do kliknięcia w reklamę. Od tego czy użytkownik klika w reklamę zależy zarobek właściciela strony. Jeśli wejdziemy na stronę reklamodawcy, na konto twórcy strony trafi niewielka kwota. W ostatnich latach bardzo popularne stało się blokowanie reklam. Część osób zastanawia się czy takie postępowanie jest etyczne.

Blokując okienka, pozbawiamy administratora strony źródła dochodu, a przecież utrzymanie strony i pisanie artykułów kosztuje. Skoro chcemy dostać pewne treści, może powinniśmy się pogodzić z uciążliwością reklam? Takie podejście wydaje się jednak odosobnione. Polska jest krajem, w którym blokowanie reklam jest szeroko znane i stosowane.

jak wyłączyć wyskakujące reklamy w internet explorer

W artykule opiszemy jak wyłączyć wyskakujące reklamy w Internet Explorer.

Internet Explorer jest przeglądarką systemu Windows, obecnie coraz mniej popularną. Warto zwrócić uwagę, że Internet Explorer 11 posiada swój własny pop-up blocker, który jest domyślnie aktywny. Przeglądarka pozwala modyfikować te ustawienia. Można ustalić, na jakich stronach powinny się pojawić okienka. Pojawiające okienka to nie zawsze muszą być reklamy. Po wejściu w ustawienia należy wybrać zakładkę Prywatność.
To tam możemy włączyć domyślny bloker, dodać wyjątki i określić poziom blokowania: niski, średni i wysoki. W przypadku poziomu wysokiego wszystkie wyskakujące okienka będą blokowane. Niższe poziomy nie są tak restrykcyjne. Jeśli jakieś okienko zostanie zablokowane, bloker wyśle nam powiadomienie. Możemy również wyłączyć te powiadomienia.

Domyślny bloker okienek nie działa jednak idealnie.

Niektóre wyskakujące reklamy są wbudowane w stronę internetową. Aby je zablokować, może przydać się zewnętrzny dodatek. Pomimo swojej archaiczności, Internet Explorer pozwala na instalację wtyczek. To za ich pośrednictwem będziesz mógł usunąć reklamy. Najpopularniejsze wtyczki blokujące reklamy to obecnie AdBlock Plus i uBlock Origin. Działają one w podobny sposób, są darmowe i mogą być instalowane na większości przeglądarek. Instalacja jest prosta i nie wymaga wielkich umiejętności.

Stosowanie blokerów nie oznacza, że nie zobaczymy żadnych reklam. Niektóre reklamy nadal będą nam się wyświetlać, powinno być ich jednak zdecydowanie mniej. Często strony są tak napisane, że potrafią wykryć czy użytkownik używa oprogramowania blokującego reklamy.
Mowa tu między innymi o wtyczce AdBlock Plus, która jest bardzo popularna wśród internautów. Jeśli twórca strony wykrył, że stosujemy blokery, treść strony może nam się nie wyświetlić, dopóki nie zgodzimy się na wyświetlenie reklam. Nie chodzi tutaj o całkowite wyłączenie blokera. Raczej o ustalenie wyjątku, dodanie strony do tak zwanej białej listy.

AdBlock Plus to wyjątkowo popularne oprogramowanie, dostępne dla wszystkich przeglądarek. Blokowanie reklam odbywa się na podstawie filtrów. Można też dodawać własne filtry czy reguły. Bardziej wydajną wtyczką jest uBlock Origin. Pochłania ona mniej zasobów i jest rzadziej wykrywana przez strony.

internet explorer

Należy uważać jakie oprogramowanie instalujemy. AdBlock Plus to nie to samo co AdBlock. AdBlock jest projektem zamkniętym i nie jest polecany, może zbierać o tobie dane. Inaczej sprawa wygląda z AdBlock Plus. Jest to projekt otwarty, kod tego oprogramowania jest dostępny na Githubie. Stosowanie tej wtyczki jest powszechnie uważane za bezpieczne. Uważaj także przy instalacji uBlock Origin.

Także tutaj należy rozróżnić dwa produkty. uBlock jest posądzany o wykradanie danych, więc nie instaluj go na komputerze. uBlock Origin tworzony przez zupełnie inną grupę programistów i nie przechwytuje danych o przeglądanych stronach. Zdarza się, że hakerzy podrzucają zmodyfikowane wersje wtyczek. Instaluj je tylko z oficjalnych stron i sklepów. Pomoże ci to uniknąć wielu problemów.

Jeśli przeglądanie stron na Internet Explorer stało się dla ciebie uciążliwe ze względu na dużą liczbę reklam, po pierwsze sprawdź w ustawieniach czy masz aktywnego domyślnego blokera. Zwiększ poziom blokowania do maksymalnego. Może okazać się, że nie wszystkie reklamy zniknęły. W takiej sytuacji spróbuj zainstalować wtyczki takie jak AdBlock Plus i uBlock Origin.

Dlaczego warto skorzystać z usług firm EMS? W jakiej kondycji jest ten rynek w Polsce?

0
Dlaczego warto skorzystać z usług firm EMS? W jakiej kondycji jest ten rynek w Polsce?

Jak pokazują dane GUS, firmy działające w branży elektronicznej i elektrotechnicznej (zwłaszcza komputerów, sprzętu RTV czy silników elektrycznych), mogą liczyć na wzrost przychodów w najbliższych latach. Z drugiej strony firmy z tych branż przestają być samowystarczalne, a więc korzystają z outsourcingu, dzięki czemu zmniejszają się koszty produkcji. Przyjrzyjmy się temu zjawisku.

Jak zablokować reklamy na poczcie wp

0
poczta

Po zalogowaniu się na pocztę internetową WP oprócz wiadomości często widzimy dookoła wiele reklam. Utrudniają one odczytywanie poczty, rozpraszają uwagę, a na dodatek są nachalne i brzydkie. Często jeszcze więcej reklam znajdujemy w wiadomościach. Tak zwany spam stanowi większość wiadomości jakie dostajemy.

Przekopywanie się przez dziesiątki niepotrzebnych maili, tylko niepotrzebnie wydłuża ilość czasu jaki spędzamy przed komputerem. Zarówno reklamy, jak i spam możemy usunąć. Nasze okno będzie czystsze, zostanie w nim tylko to, co dla nas ważne. W artykule odpowiadamy na pytanie jak zablokować reklamy na poczcie WP. W rzeczywistości z przedstawionych tutaj metod będziesz mógł skorzystać także na innych stronach.

Poczta Wirtualnej Polski tak jak większość tego rodzaju usług jest darmowa. Jest to możliwe dzięki reklamom jakie są nam serwowane. Twórcy stron internetowych jednak często przesadzają z ilością reklam, które zaczynają przysłaniać główną część strony. Użytkownicy decydują się w takich sytuacjach korzystać z blokerów reklam albo tworzą czarne listy, do których dodają niechcianych nadawców.

Na początek wyjaśnijmy czym są blokery reklam i jak one pomogą nam w pozbyciu się reklam z poczty WP. Blokery reklam działają w przeglądarkach internetowych, są najczęściej darmowymi wtyczkami. Do najpopularniejszych rozwiązań zalicza się między innymi AdBlock Plus, uBlock Origin i Nano AdBlocker. Służą one do blokowania reklam na stronach internetowych.

Dzięki wbudowanym filtrom większość reklam zniknie z naszego okna zaraz po zainstalowaniu tego rodzaju oprogramowania. Reszta zależy od naszej konfiguracji. Możemy ustalić, które elementy chcemy ukryć na stronie, a które jednak powinny się wyświetlić. Blokery reklam działają cały czas w tle i automatycznie usuwają niechciane treści. Jeśli zależy ci na wydajności, to wybierz uBlock Origin.

Potrzebuje on mniej zasobów i jest skuteczniejszy, czyli potrafi wykryć więcej niechcianych sekcji. AdBlock Plus jest ostatnio wykrywany przez wiele stron, a my dalej jesteśmy zmuszani do oglądania reklam. Czasem warto przetestować kilka wtyczek, porównać ich skuteczność i efektywność. Koniecznie instalujmy oprogramowanie w najnowszej wersji i ze sprawdzonych źródeł.

jak zablokowac reklamy na wp

Większy kłopot możemy mieć jednak ze spamem, który przychodzi do nas z różnych źródeł. Chociaż WP chwali się skutecznym antyspamem, to w darmowej wersji działa on raczej mizernie. Możemy dodać niechciane adresy do czarnej listy. Istnieje jednak spore ograniczenie.
Na takiej liściem może się znaleźć tylko 20 adresów, co jest raczej niewystarczające. Korzystając z różnych serwisów, często pochopnie godzimy się na otrzymywanie materiałów reklamowych. W tych nielicznych przypadkach może pomóc odsubskrybowanie wszelkich newsletterów. Nie otwieraj jednak materiałów od nieznanych adresów. Takie wiadomości mogą zawierać niebezpieczną dla twojego komputera treść, a ty możesz stracić swoją prywatność.

Wiadomości od nadawców z czarnej listy trafią od razu do folderu Spam. Przy dodawaniu adresów do czarnej listy, należy dodać adresy z listy Return-Path, a nie z pola Od. Istnieje specjalny przycisk obok każdego maila, który ułatwia dodawanie adresów do listy. Problem spamu można rozwiązać również w inny sposób.
Można założyć konto na Gmailu i na niego przekierować pocztę z WP. Gmail zajmie się odsiewaniem spamu za nas a my dalej możemy korzystać ze starego adresu email. Interfejs Gmaila jest wygodny i przejrzysty i nie spotkamy w nim reklam.

Jeśli koniecznie chcemy pozostać na WP, możemy rozważyć także płatną wersję poczty. Za kilka groszy dziennie dostaniemy skrzynkę wolną od spamu, z dedykowaną pomocą techniczną i specjalnymi zabezpieczeniami. W darmowej wersji spam pojawia się wyjątkowo często, a do jego pozbycia się potrzebny jest dodatkowy wysiłek.

reklamy na wp

Duża ilość reklam i spamu w darmowych skrzynkach pocztowych nie jest nowym problemem. Możemy jednak skutecznie radzić sobie z tą niedogodnością. Reklamy wyświetlające się na stronie usuniemy za pomocą blokera reklam. Tutaj szczególnie polecamy AdBlock Plus i uBlock Origin.

Wtyczki te są dostępne na wszystkie przeglądarki. Usunięcie spamu, który trafia do głównego folderu poczty, jest trudniejsze i wymaga dodania adresów do czarnej listy. Można też przekierować pocztą do innego serwisu. Przekierowanie oznacza, że nadal możemy posługiwać się naszym adresem, chociaż korzystamy z interfejsu innego serwisu. Ze spamem doskonale radzi sobie Gmail. Wszystkie niechciane wiadomości trafią automatycznie do kosza.

Zamawiasz pakiet internetowy? Wybierz ofertę z telefonem komórkowym

0
Zamawiasz pakiet internetowy? Wybierz ofertę z telefonem komórkowym

Internet to narzędzie, bez którego ciężko wyobrazić sobie obecne życie. Jest on przydatny w pracy i szkole, ale stanowi również centrum rozrywki. Dopasowując ofertę internetu do swoich potrzeb, warto zwrócić uwagę na paczki usług. Można w nich znaleźć w bardzo atrakcyjnych cenach takie rozwiązania jak telewizja i internet w pakiecie z telefonią komórkową.

Jak zablokować reklamy na wp

0
reklamy na wp

Reklamy pojawiające się w internecie to często zmora dla internautów. Sprawiają, że poszukiwanie potrzebnych nam informacji trwa znacznie dłużej, a przeskakujące i często niedające się wyłączyć reklamy powodują wręcz irytację.

Jednak wiadomo, że reklamy w internecie, umożliwiają nam korzystanie z wielu jego dobrodziejstw za darmo. Reklamy wyświetlające się na stronach internetowych, przynoszą zysk ich posiadaczom, dzięki temu dostęp do ciekawych blogów, czy też innych treści w internecie mamy za darmo. Tak to już jest, że na czymś trzeba zarabiać, a reklamy w tym przypadku stanowią świetną alternatywę.

jak zablokować reklamy na wp

Nie ma nic złego w reklamach, które pojawiają się na witrynie raz na jakiś czas i są łatwe do wyłączenia. Problem zaczyna się w momencie, gdy reklamy wyskakują właściwie co kilka sekund, a dodatkowo bardzo ciężko jest je wyłączyć, ponieważ przykładowo przesuwają się po całym ekranie naszego monitora i trzeba dużego wysiłku, aby odnaleźć krzyżyk, którym można by je wyłączyć. To właśnie takie reklamy najbardziej irytują internautów i sprawiają, że reklamy w internecie, stają się czymś złym i niepożądanym.

Dlatego też wiele osób, korzysta ze specjalnych narzędzi, które pozwalają zablokować reklamy. Często zadawane pytania na forach internetowych to przykładowo jak zablokować reklamy na wp czy też na innych portalach jak onet, czy interia. Istnieją oczywiście specjalne programy, które taką blokadę umożliwiają i nie musimy się wtedy martwić o to, że co chwilę wyskakują nam denerwujące reklamy.

Jak zablokować reklamy na wp

Jednak i w tym przypadku musimy się liczyć z pewnymi ograniczeniami. Wiele stron, świadomych tego, że ludzie coraz częściej korzystają z blokowania reklam, wychodzi temu problemowi naprzeciw. Bo przecież zablokowana reklama, to mniejszy zysk da strony internetowej.

Dlatego też, osoby, które na swoich komputerach korzystają z blokowania reklam, mają ograniczony dostęp do wielu, a nawet wszystkich treści danej witryny internetowej. To całkiem logiczne, że posiadacze stron internetowych chcą w jakiś sposób zarabiać na swojej pracy, którą jest właśnie prowadzenie strony czy też bloga w internecie. Dlatego też reklamy wyświetlane z umiarem, nie powinny nas w żaden sposób złościć czy też irytować.

Zysk z reklam często jest jedynym zyskiem danej strony internetowej. Chociaż często dochodzą tutaj też liczne programy partnerskie, związane z polecaniem usług danej marki, czy też sprzedaż własnych usług i produktów, za pomocą strony internetowej. Jednak z pewnością reklamy stanowią sporą część dochodów tych, którzy zdecydowali się otworzyć swój biznes w internecie.

Można by pomyśleć, że to bardzo łatwy i wręcz genialny zarobek, jednak w gruncie rzeczy tak nie jest. Aby solidnie zarabiać na reklamach, trzeba na to zwyczajnie zasłużyć, przede wszystkim popularnością tego, co prezentujemy w internecie. Nie każdy blog zarabia miliony na reklamach i nie każdy utrzyma się w sieci przez dłuższy czas. Aby przetrwać obecnie w sieci, przy tak dużej konkurencji, trzeba zaoferować coś naprawdę innowacyjnego i ciekawego, czego być może jeszcze nikt wcześniej nie oferował.

jak zablokować reklamy

Ciężko właściwie znaleźć biznes internetowy, który jeszcze nie powstał. Wydawać by się mogło, że wszelkie ciekawe pomysły na zarabianie w internecie, zostały już dawno wyczerpane. Nic bardziej mylnego.
Obecnie tak naprawdę, każdy zawód, każdy fach, da się w pewnym stopniu przenieść do internetu. Zawody, które na pierwszy rzut oka nie nadają się do uprawiania ich w sieci, mogą okazać się strzałem w dziesiątkę i przynieść ogromne zyski. Tak to jest, że trzeba być innowacyjnym, jeśli chcemy na poważnie myśleć o zarabianiu w internecie.

Kiedy osiągniemy już popularność, sprzedając nasze usługi lub wyroby w internecie, reklamodawcy sami zaczną nas poszukiwać. Bo nie ma obecnie chyba lepszej reklamy i lepszego sposobu na zdobycie nowych klientów niż pokazanie się na lubianej i często czytanej przez internautów stronie. Siła reklamy w internecie jest wręcz niewyobrażalna, dlatego też ceniące się marki, nie szczędzą pieniędzy na reklamy w sieci.

O wiele lepiej jest zareklamować się w internecie niż w jakiejś lokalnej gazecie, której i tak nikt już właściwie nie czyta. Oczywiście zwolennicy papierowej prasy mogą się z tym nie zgodzić, twierdząc, że nadal istnieją fani gazet papierowych.

Jednak tych, którzy swoją codzienną prasę przeglądają w internecie, na swoich tabletach czy też smartfonach, cały czas przybywa. Być może, kiedyś reklamy internetowe, całkowicie wyprą te papierowe i przyszłe pokolenia, usłyszą o nich tylko z opowieści.

Testy A/B, czyli co testować na stronie internetowej?

0
Testy A/B, czyli co testować na stronie internetowej?

Testy A/B to już standard pracy przy wdrażaniu stron internetowych. Pomagają wybrać optymalne rozwiązanie najlepiej dostosowane do grupy docelowej. Jak przeprowadzać testy, a przede wszystkim co testować?

Test powinny składać się z trzech etapów:

  1. Porównanie dwóch elementów witryny (testowanie większej liczby czynników jednocześnie nie da wymiernych wyników)
  2. Mierzenie wyników poszczególnych wariantów (np. liczby kliknięć w zielony/czerwony przycisk w zależności od jego koloru)
  3. Na podstawie rezultatów następuje wdrożenie skuteczniejszego rozwiązania.

Zanim jednak przejdziemy do fazy testów, warto zastanowić się, co w ogóle powinniśmy przetestować? Poniżej kilka konkretnych propozycji, kluczowych dla funkcjonowania witryny i współczynnika konwersji.

Formularz kluczem testów

Jeśli na Twojej stronie internetowej znajduje się formularz kontaktowy, a Tobie zależy na leadach np. sprzedażowych, to formularz daje sporo wariantów testowania. Pierwsza rzecz to kolor buttonu, a druga to z kolei CTA zawarte na przycisku. To z pozoru mały element, ale może mieć wpływ nawet na kilkukrotne zwiększenie współczynnika konwersji. Warto jednak testować oba element po kolei – jeśli jednocześnie zmienimy i kolor i copy, to wyniki nie będą do końca miarodajne.

Ważnym elementem jest także liczba pól formularzowych. Równie dobrze pytań może być siedem, jak i trzy. Testowanie różnych rozwiązań pozwala określić optymalną liczbę pól, która przekłada się na największą liczbą wysłanych zgłoszeń. Badania pokazują, że w zależności od branży, najlepiej sprawdza się od trzech do pięć pól w formularzu.

Gdzie jakie elementy?

Testować warto również rozmieszczenie poszczególnych elementów. W zależności od tego, w jakiej sekcji się znajdują, różna może ich klikalność. Zresztą nie zawsze to sama sekcja decyduje – powinniśmy pamiętać także o wypróbowaniu obu stron (lewa/prawa). Kto wie, może w przypadku danej branży formularz po lewej stronie sprawdzi się znacznie lepiej?

Porównywać można także długość tekstów, np. w przypadku artykułów blogów. Warto regularnie testować, jak liczba znaków przekłada się na poziom zagłębienia w stronę. Ile czasu użytkownicy spędzają na stronie? W jakim punkcie najczęściej z niej wychodzą? Czy długość tekstu przekłada się na współczynnik odrzuceń? To także można przetestować i zoptymalizować na swojej stronie czy też w strategii contentowej.

Oferta na różne sposoby

Nie zapominajmy także o testowaniu prezentacji produktów/usług. Czy lepiej robić to za pomocą slidera czy może ważniejszy jest krzykliwy nagłówek? A może lepiej sprawdza się statyczne zdjęcie? W różnych branżach mogą być różne preferencje co do oferty i różny może być też jej odbiór. Dlatego najlepiej przetestować kilka rozwiązań i wybrać te, które cieszy się największym zainteresowaniem odbiorców witryny.

Dobrze przeprowadzone testy A/B to podstawa do optymalizacji strony internetowej. Testowanie pozwala wybrać elementy, które najlepiej sprawdzają się w witrynie, a przy tym przekładają się na najwyższe wyniki. Dlatego nie można zapominać o nieustannym szukaniu coraz lepszych rozwiązań!

Więcej na temat testów A/B oraz innych ważnych tematów dotyczących stron internetowych znajdziesz tutaj.

ZOBACZ TEŻ