Wszyscy właściciele sklepów i punktów usługowych kilka razy w roku stają przed ważnym wyzwaniem: czy warto ozdobić witryny i jak to zrobić? Okazje takie jak Boże Narodzenie, wyprzedaż, Walentynki czy wakacje to czas, gdy większość sklepów zmienia swój wystrój. W jakie rozwiązania warto zainwestować, by zwrócić uwagę klienta?

Zadbaj, o ekspozycję produktów

Brzmi banalnie, ale to absolutna podstawa. Twoja witryna już z daleka powinna mówić, co sprzedajesz lub jakiego rodzaju usługi świadczysz. Nie chodzi jednak o to, by krzyczała dziesiątkami napisów w rozmaitych stylach i kolorach – najważniejsza jest spójność i dokładne przemyślenie każdego elementu. Całkowita zmiana jest kosztowna i czasochłonna, są jednak sposoby na to, by w prosty sposób zmienić styl ekspozycji.

Zmieniaj się – nie pozwól witrynie się „opatrzeć”

Z pomocą przychodzi wydruk naklejek. Dzięki temu niskim kosztem będziesz mógł co jakiś czas całkowicie odmienić wygląd swojego punktu, lub jedynie dodać okazjonalne akcenty. Twoi klienci na pewno zwrócą uwagę na nowe elementy, które pojawiły się na witrynie. Nie ma lepszego sposobu, by dać im znać o trwającej promocji czy wyprzedaży.

Nie bój się odważnych projektów – jeśli pasują do wizerunku Twojej marki, śmiało sięgnij po zabawne, chwytliwe hasła, inspirujące cytaty. Proste do zamontowania nalepki z łatwością naklei każdy pracownik, a po zakończeniu akcji usuniesz je z witryny bez żadnego śladu.

Jakie naklejki wybrać na witrynę?

Nalepki przeznaczone na witryny muszą przede wszystkim być łatwe w montażu. Najlepiej prezentują się naklejki foliowe, a zwłaszcza przezroczyste. Nie tylko dobrze wyglądają, ale są też odporne na warunki atmosferyczne, a dzięki zastosowaniu laminatu także na promieniowanie UV – co oznacza, że dłużej zachowają żywe kolory.

Popularnym rozwiązaniem jest drukowanie naklejek lewoczytelnych – z nadrukiem po stronie kleju. Świetnie spisują się naklejone na szklanych drzwiach czy witrynach od wewnętrznej strony. Taki typ nalepek to gwarancja bezpieczeństwa – możemy być pewni, że nikt nie uszkodzi ich ani nie zabrudzi.

Możesz także skorzystać z gotowych naklejek promocyjnych. W naszym sklepie znajdziesz projekty stworzone z myślą o Black Friday, promocjach czy sezonowym czyszczeniu magazynów. To proste i szybkie rozwiązanie w sytuacji, gdy nie masz czasu stworzyć swojego projektu od podstaw.

Choć zaprojektowanie witryny sklepowej wydaje się zadaniem bardzo prostym, nie wolno go bagatelizować – każdy szczegół ma ogromne znaczenie, a to jak z zewnątrz prezentuje się Twój punkt handlowy czy usługowy, jest jego wizytówką.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here