Celem kampanii reklamowych jest dotarcie do jak największej grupy potencjalnych klientów. Każda agencja reklamowa, zanim wdroży konkretne rozwiązania, przeprowadza analizę potrzeb klienta. W zależności od specyfiki danego biznesu, promocja może odbywać się w świecie realnym lub wirtualnym. Świetnym połączeniem tych dwóch przestrzeni jest reklama w pojazdach lokalnej komunikacji.

Reklama w komunikacji miejskiej jako jeden z rodzajów reklamy outdoorowej

Reklama outdoorowa to inaczej reklama zewnętrzna. W praktyce często używa się określenia Out Of Home, czyli w skrócie OOH. Są to wszelkie działania reklamowe, które odbywają się poza domem potencjalnego odbiorcy reklamy. Treści promocyjne umieszczane są zazwyczaj w miejscach ogólnodostępnych o dużym zagęszczeniu ludzi lub w miejscach, w których przebywają osoby, do których dedykowany jest dany przekaz.

Z reklamą outdoorową spotykamy się zatem na ulicy, w sklepach wielkopowierzchniowych, na lotniskach, dworcach, przychodniach lekarskich. OOH reklama wyświetlana jest na telebimach, monitorach, iluminacjach, plakatach, billboardach. Co istotne, nowoczesna technologia oraz rozwój systemów marketingowych pozwala na bezpośrednie dotarcie do właściwych odbiorców reklamy oraz precyzyjny pomiar jej skuteczności.

Dużym uznaniem wśród klientów cieszy się zespół Bemedia. Ta grupa marketingowców, plannerów, strategów i grafików posiada duże doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych kampanii reklamy outdoorowej. Firma ma na swoim koncie współpracę z przedsiębiorcami o światowej sławie (na przykład: Coca Cola, Volkswagen, Tchibo, Adidas), jak i polskimi firmami (na przykład: Nałęczowianka, PGNiG, PZH, PKP). Bemedia to sprawdzony specjalista w zakresie reklamy w środkach komunikacji miejskiej.

Z jakich typów nośników można skorzystać w przypadku reklamy MPK?

Klienci zamawiający reklamę w MPK w Warszawie mogą skorzystać z trzech rozwiązań. W opcji jest:

  • reklama w autobusach,
  • reklama w tramwajach,
  • reklama w metrze.

We wnętrzu tych pojazdów umieszczone są specjalne reklamowe ramki, tabliczki lub ekrany. Warto jednak podkreślić, że treści promocyjne mogą być umieszczone również na całości lub części zewnętrznej powierzchni autobusu, tramwaju lub metra. Taka forma przekazu nazywana jest Fullback. 

Wśród nośników reklamy zewnętrznej w komunikacji miejskiej znajdują się także billboardy oraz ekrany na stacjach metra. Niektórzy klienci decydują się na reklamę ambientową, czyli niestandardowe rozwiązania zamawiane pod konkretny produkt.

Zalety reklamy w MPK

Reklama w pojazdach komunikacji miejskiej wiąże się z szeregiem korzyści. W miastach jedni ludzie decydują się na przemieszczanie autobusami czy tramwajami, inni wybierają dojazdy samochodem. Wszyscy jednak mają kontakt z pojazdami MPK.

Treści reklamowe umieszczane wewnątrz środków transportu miejskiego umilają pasażerom podróż. Stanowią pewien rodzaj rozrywki podczas często męczącej podróży. I co ważne, dobrze się wtedy kojarzą i tworzą pozytywny wizerunek firmy.

Co istotne, reklama MPK jest mobilna. Oklejone autobusy lub tramwaje dojeżdżają do różnych zakątków danej miejscowości. Są widoczne dla kierowców oraz przechodniów. Zasięg takiej reklamy jest niezwykle szeroki.

[Głosów:1    Średnia:2/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here