Prowadzisz własną firmę i masz już dość niedokładnie wykonywanych procesów komunikacyjnych? Wiele sposobów pozyskiwania klientów stale zawodzi? Nie wiesz czy to wina Twoich pracowników, czy efekt złego zarządzania procesami komunikacyjnymi?

Mamy dla Ciebie doskonałe rozwiązanie! Wybierz wizualne contact center i bądź profesjonalistą w swoim fachu! Uzyskaj możliwość wykonywania sprawnych i kontrolowanych połączeń z klientami. Zbuduj grupę zaufanych klientów i każdego dnia poszerzaj ich grono! Kontroluj swoje wyniki, ulepszaj działania i stań się największą konkurencją dla innych firm działających w Twojej branży.

Call center w Twojej firmie

Obecnie wiele firm posiada oddzielny dział nazywany, jako call center, który zajmuje się obsługą klienta. Pracują w nim pracownicy, którzy odpowiadają kontakt i pozyskiwanie nowych klientów, a także przekazywanie najważniejszych informacji. Zajmują się również po części akcjami promocyjnymi i działaniami marketingowymi.

Jeśli Ty również prowadzisz firmę posiadającą oddzielny dział call center, powinieneś zdecydować się na wizualne contact center. Dzięki niemu Twoi konsultanci każdego dnia przeprowadzą więcej połączeń, wyślą większą ilość e-maili i precyzyjniej obsłużą rozmowy na czacie. Uzyskasz sprawną obsługę klienta na wysokim poziomie, będziesz mógł archiwizować cenne informacje i zbierać najważniejsze dane, a także uzyskasz ich przejrzyste przedstawienie np. w formie wykresów.

Wizualne contact center opiera się na oprogramowaniu Systell Contact Center i sprawi, że Twoja firma będzie nareszcie prawidłowo działać i stale się rozwijać. Decydują się na oprogramowanie Systell Contact Center będziesz miał pewność, że w krótkim czasie zwiększysz jakość obsługi klientów oraz skuteczność telesprzedaży. Twoi pracownicy będą w stanie odpowiedzieć na każde zapytanie klienta, sprawnie go obsłużą i zaspokoją jego ciekawość.

System Systell Contact Center doceniły już tysiące przedsiębiorców z całego świata. Dzięki jego funkcjonalności można sprawnie do wykorzystać do promocji, sprzedaży, wykonywania i przyjmowania zleceń, obsługi programów lojalnościowych oraz umawiania wizyt.

Zalety posiadania oprogramowania Systell Contact Center

Oprogramowanie sprawi, że wszystkie usługi Twojej firmy będą zoptymalizowane, zautomatyzowane i przeprowadzane według najwyższych standardów. Specjalne automaty wykonają połączenia za Twoich konsultantów, a ich efektywność wzrośnie do 100%. Każda rozmowa zostanie zarejestrowana i odpowiednio zakwalifikowana. Dodatkowo będziesz miał stałą możliwość powrotu do rozmowy i kontrolowania swoich pracowników.

Uzyskasz optymalny schemat przyjmowania zgłoszeń i leadów, który pozwoli rozwinąć skrzydła Twoim konsultantom. Nie będą oni tracić czasu na zapisywanie ważnych informacji, system samodzielnie pozwoli szybko zakwalifikować najpotrzebniejsze dane, a Twój pracownik będzie mógł szybko przeprowadzić kolejne zlecenie.

System Systell Contact Center pozwoli na sprawne przełączanie rozmów z klientem do innych działów. Automatyzacja umożliwia szybkie przekazanie obsługi klienta do właściwego konsultanta, bez utraty cennego czasu oraz niepotrzebnych nieporozumień.

Oprogramowanie nie kończy się na samym przyjęciu zlecenia lub wykonania połączenia ofertowego. System umożliwia automatyzację back office, czyli możliwość automatycznej wysyłki zlecenia do magazynu, wystawienia faktury lub wykonania kolejnego połączenia w pewnym odstępie czasowym.

Chciałbyś zwiększyć zyski Twojej firmy i w końcu stanąć na czele swoich konkurentów? Sprawdź już dziś, jak działa systell i bądź każdego dnia zadowolony z pracy Twoich konsultantów!

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here