Oszczędność, wygoda i pełna kontrola połączeń. Wirtualna centrala PBX to rozwiązanie dla firm, które pozwala na zmniejszenie kosztów nawet o 85%, w stosunku do tradycyjnych centrali. Jest to system chmurowy obsługujący połączenia w firmie oraz poza nią. Wirtualna centrala to bardzo realne korzyści.

Wirtualna centrala PBX to łatwa zmiana i duży zysk

Historia centrali telefonicznych sięga końca XIX i początku XX wieku, pierwsza powstała w New Heven. Pierwotnie były one obsługiwane ręcznie, telefonistki przełączały wtyczki do odpowiednich gniazd. Od tego czasu wiele się zmieniło i pojawiły się centrale wirtualne. Centrala PBX to narzędzie służące do zarzadzanie infrastrukturą telekomunikacyjną w firmie zatrudniającej większą ilość pracowników, pozwala na zmniejszanie ilości linii telefonicznych i redukcje kosztów. Obecnie coraz większą popularnością cieszą się technologie internetowe. Wirtualna centrala PBX to nowoczesne rozwiązanie telekomunikacyjne pozwalające na obsługiwanie połączeń zarówno zewnętrznych, jaki i wewnętrznych.

Realna zmiana wirtualna centrala PBX

PBX to private branch exchange, czyli w wolnym tłumaczeniu prywatna centrala telefoniczna. Narzędzie stosowane jest w dużych firmach i przedsiębiorstwach, pozwala na sterowanie, kontrolowanie ruchem połączeń zarówno wewnątrz, jak i poza podmiotem. Centrala umożliwia zatrzymanie rozmów pracowników wewnątrz firmowej sieci, zapewnia to najwyższy poziom bezpieczeństwa oraz obniża koszty. Technologia obsługuje także połączenia zewnętrze. Do wirtualnej centrali można podpiąć wszystkie numery komórkowe pracowników, wszystkie numery telefoniczne, także zagraniczne oraz rozwiązania VoIP. Narzędzie PBX to także:

  • możliwość wysyłania faksów,
  • blokowanie numerów, tworzenie tzw. czarnych list,
  • ustawianie limitów finansowych,
  • ustawianie numeru wychodzącego, który wyświetla się na telefonie klienta, kontrahenta.

Nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne usprawniają funkcjonowanie firm, pozwalają także na duże oszczędności. Od lat narzędzia takie tworzy i udoskonala Focus Telecom. Wirtualna centrala PBX Focus Telecom posiada wiele przydatnych, unikatowych funkcji m.in.

  • kolejkowanie połączeń,
  • nielimitowane nagrywanie i archiwizowanie rozmów,
  • przejęcie połączeń,
  • generowanie statystyk, bilingów i raportów,
  • wielopoziomowy system zapowiedzi,
  • blokowanie połączeń,
  • przekierowanie połączeń,
  • możliwość podpięcia telefonów komórkowych.

Wirtualna centrala PBX jest to narzędzie chmurowe, które nie wymaga specjalistycznej infrastruktury oraz narzędzi. Rozwiązanie może być dopasowane do potrzeb klienta i specyfiki jego działalności.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here