Posiadasz sklep internetowy i chcesz, by odwiedzało go jak najwięcej osób? To całkowicie możliwe do wykonania! Musisz tylko zainwestować w dobre pozycjonowanie, by Twoje produkty znalazły się na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce.

Od czego zacząć?

Pozycjonowanie sklepu Shoper powinieneś zacząć od stworzenia rozbudowanych opisów produktów. To one zadecydują, jak wysoko znajdzie się Twój sklep w rankingu Google. Jeśli nigdy wcześniej nie tworzyłeś opisów z myślą o SEO, musisz wiedzieć o kilku podstawowych rzeczach. Ważne jest przede wszystkim dobranie właściwych słów kluczowych. Najczęściej będą nimi nazwy, lub rodzaje produktów dostępnych w Twoim sklepie. Frazy powinny być umieszczone w nagłówkach oraz w pierwszym akapicie. Nie można jednak przesadzać z ich ilością. To już nie te czasy, kiedy produkowało się teksty mocno naszpikowane słowami kluczowymi. Teraz użycie ich zaledwie kilka razy pozwoli na uzyskanie dobrych efektów. Opisy powinny być też rozbudowane, by pozycjonowanie Shoper było efektywne. Zadbaj o to, by posiadały one co najmniej 2000 znaków. To gwarancja tego, że Twoja strona zacznie piąć się w wyszukiwarkach na coraz lepsze pozycje.

Czy pozycjonowanie sklepu jest trudniejsze?

Pozycjonowanie sklepu internetowego na Shoper nie różni się specjalnie od zwykłego SEO. Należy zadbać o dobór odpowiednich słów kluczowych oraz pamiętać o zasadach związanych z nagłówkami tekstów. Gdy opanujesz interfejs Shopera, będzie Ci łatwiej o sprawne zarządzanie kategoriami w sklepie. Pamiętaj też o właściwym opisaniu każdej z nich. To niezwykle istotne, ponieważ robot Google premiuje dobrze opisane podstrony. Każda z kategorii powinna posiadać opis o długości 3000 znaków, zawierający także kilka śródtytułów. Powinien on być napisany naturalnym i przyjaznym dla czytelnika językiem. Pomoże to nie tylko w lepszym indeksowaniu strony, ale będzie stanowiło także cenne wskazówki dla Twoich klientów na temat produktów, które mogą u Ciebie nabyć.

Prowadź bloga!

Pozycjonując sklep internetowy na platformie Shoper dobrze jest też prowadzić firmowego bloga. Umieścisz na nim cenne porady, związane z rzeczami w Twoim sklepie. Podobnie jak w przypadku opisów produktów, Google lubi wartościowy content. Dodatkową zaletą bloga będą często dodawane wpisy. Regularne aktualizowanie treści sprawi, że wyszukiwarki będą je znacznie lepiej indeksowały. Jeżeli uda Ci się napisać wartościowy artykuł, z pewnością trafi on na czołowe miejsca. Wtedy Twój sklep na Shoper odnajdzie znacznie więcej potencjalnych klientów.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here