Dlaczego prosty eksport plików produktowych jest ważny?

0
1914

Pliki produktowe to prawdziwa zmora osób odpowiadających za zarządzanie nimi w sklepach internetowych. Ich eksport do formatów zgodnych z poszczególnymi kanałami marketingowymi często jest niełatwy i pracochłonny. Są jednak sposób, by ułatwić ten proces.

Plik produktowy jest bazą produktów oferowanych przez sklep. Większość platform zapewnia go właścicielowi e-commerce jedynie jednym formacie, co generuje szereg problemów. Ponadto zdarza się również, że dana platforma lub autorski silnik e-sklepu nie zapewniają pliku produktowego i trzeba go stworzyć od zera. W efekcie feed produktowy dla jednego kanału marketingowego jest wdrażany nawet przez 5 dni.

Jak przyśpieszyć eksport pliku produktowego?

Z myślą o przyśpieszeniu i ułatwieniu zarządzania feedem produktowym powstał program Feedink.  Umożliwia on konwersję pliku z formatu XML, CSV, CRAWLING, oraz API na dopasowane do wykorzystania na wybranych  platformach, takich jak np. Facebook, Google, Domodi czy, Ceneo.

Dzięki temu plik produktowy może być w krótkim czasie dostosowany do integracji z wieloma różnorodnymi sieciami afiliacyjnymi, porównywarkami cenowymi, platformami remarketingowymi, czy wyszukiwarkami jednocześnie. Oprócz system optymalizuje udostępniane produkty na podstawie Google Analytics oraz poprawia jakość danych.

Dlaczego prosty eksport plików produktowych jest ważny?

Dzięki wspomnianej integracji z wieloma różnorodnymi kanałami marketingowymi w krótkim czasie reklama produktowa sklepu internetowego może szybko zostać rozpowszechniona, a co za tym idzie dostrzeżona przez większą liczbę odbiorców. Takie działanie realnie przekłada się na wzrost sprzedaży. Stale rosnąca konkurencja również sprawia, że czas reakcji ma kluczowe znaczenie w wyścigu o przyciągnięcie klienta. Bez nowoczesnych możliwości technologicznych dany sklep internetowy nie ma szans w tym starciu.

Oprócz zaoszczędzonego czasu i zwiększonego zasięgu reklamy uproszczenie eksportu procentuje również dzięki zmniejszeniu obłożenia pracą osób odpowiedzialnych za pliki oraz brak generacji problemów, które nierzadko musiały być rozwiązywane przez działy IT. Sklepy niekorzystające z systemów takich jak Feedink przekonują się, że mogłyby zrobić i zarobić więcej oraz pracować efektywniej przy rozwiązaniu, w którym feed produktowy byłby zarządzany w zaawansowany sposób. Właśnie, dlatego przyspieszone eksportowanie plików produktowych może okazać się kluczowe w pomyślnym funkcjonowaniu sklepu internetowego.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here