Najlepsze telewizory dla fanów sportu

0
Najlepsze telewizory dla fanów sportu

Widzowie rozgrywek sportowych to grupa, której od tradycyjnej telewizji wciąż nie może odciągnąć Internet, VOD i inne konkurencyjne rozwiązania. Telewizja na żywo to najbardziej emocjonujący sposób oglądania sportu, a wrażenia tylko potęguje coraz lepsza jakość obrazu, oferowana przez najnowszy sprzęt. Nie będzie przesadą stwierdzenie, że aktualnie można zobaczyć każdy najmniejszy szczegół transmisji, nawet pojedyncze źdźbła trawy na murawie boiska do piłki nożnej! Jakie telewizory oferują tak wysoką jakość?

ERP a istniejące oprogramowanie

0
ERP a istniejące oprogramowanie

W każdej średniej lub dużej firmie niezbędne jest efektywne zarządzanie i integracja wszystkich zachodzących w niej procesów. Tylko w ten sposób możliwe jest zoptymalizowanie kosztów i wzrost zysków oraz uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Takim rozwiązaniem jest system ERP. ERP czyli Enterprise Resource Planning, to system zarządzający planowaniem zasobów przedsiębiorstwa. Jego działanie polega na integracji wszystkich funkcji, procesów i danych w jednym miejscu. Pozwala to wszystkim osobom decyzyjnym na dostęp do aktualnych informacji. Jeżeli jedna osoba wprowadza do systemu nowe dane, są one widoczne w całej organizacji.

Najczęściej, kiedy firma decyduje się na wdrożenie systemu ERP, istnieją w niej już inne działające systemy lub programy, zarządzające poszczególnymi częściami firmy – produkcją, magazynem czy HR. W większości przypadków programy te nie są połączone, działają niezależnie od siebie i nie dzielą informacji. Nowy system nie powinien ich jednak pomijać, ale niejako wchłonąć i poprawić ich działanie dzięki integracji w jedną bazę.

Każda firma zajmująca się wdrażaniem systemów ERP musi o tym pamiętać ponieważ większość zapytań ofertowych jako priorytet podaje integrację z już istniejącą infrastrukturą IT.

Integracja ERP z aplikacjami produkcyjnymi

W przypadku firm produkcyjnych, szczególnie o nietypowym lub skomplikowanym procesie produkcyjnym, normalną praktyką jest stosowanie wyspecjalizowanych aplikacji do planowania produkcji. Ponieważ są one dedykowane tylko jednemu procesowi, mogą być dużo bardziej zaawansowane niż standardowe systemy ERP, które pozwalają na harmonogramowanie jedynie w stopniu podstawowym. Dlatego tak ważne jest połączenie tych systemów. Tylko w ten sposób firma może zwiększyć elastyczność planowania i zdobyć przewagę konkurencyjną.

Mimo dużych możliwości systemów ERP i ich elastyczności w dopasowaniu do wymagań klienta warto zainwestować w takie rozwiązanie już na samym początku. Jeśli firma planuje rozwój i wprowadzenie oprogramowania usprawniającego pracę poszczególnych działów czy procesów, wdrożenie skutecznego oprogramowania ERP da dużo lepsze wyniki niż późniejsza integracja z kilkoma oddzielnymi systemami.

Co bardzo ważne, ma to również duży wpływ na pracowników, którzy nie muszą od początku uczyć się korzystania z nowych interfejsów i obsługi systemu. A jak wiadomo każda zmiana generuje zamieszanie i spowolnienie w firmie.

Poza standardowymi programami, jakie zazwyczaj występują w przedsiębiorstwach, można również zintegrować systemy zarządzania produkcją z programami typu CAD. Daje to bardzo dobre możliwości, jeśli chodzi o modelowanie procesów, czy produktu. Wizualizacja w wersji cyfrowej ma szereg zastosowań zarówno dla samego przedsiębiorstwa jak i dla prezentacji u Klienta.

Żródło: Rekord.ERP – Programy dla firm

Lokalna drukarnia czy zamówienie wydruków online?

0
Lokalna drukarnia czy zamówienie wydruków online?

Wiele standardowych usług poligraficznych jest oferowanych w lokalnej wersji samoobsługowej i w formie pełnej obsługi – jednak obie opcje są wyjątkowe, jeśli chodzi o korzyści, które oferują. Jeśli jesteś osobą samozatrudnioną lub zatrudniasz skromną siłę roboczą, zrozumienie, która usługa jest najbardziej zgodna z potrzebami Twojej małej firmy, pomoże Ci wybrać odpowiednią opcję.

Kredyt gotówkowy – jak wybrać korzystnie?

0
Kredyt gotówkowy - jak wybrać korzystnie?

Tam, gdzie w grę wchodzą duże pieniądze, nie ma co się spieszyć z podjęciem decyzji. Tak jest właśnie w sytuacji, gdy staramy się o kredyt gotówkowy. Zanim więc podpiszemy umowę, powinniśmy zdawać sobie sprawę z kilku najistotniejszych zasad.

Dlaczego warto dołożyć 1 zł do każdego reklamowego gadżetu?

0
Dlaczego warto dołożyć 1 zł do każdego reklamowego gadżetu?

Najpopularniejszym gadżetem reklamowym jest długopis. Nie znaczy to jednak, że radość z jego otrzymania motywuje do zakupów w naszej firmie. Zainwestujmy więc w gadżet więcej, a więcej zyskamy. Rynek dojrzewa i zmienia się w taki sposób, że w walce o klienta firmy chcą przeznaczać coraz więcej na skierowanie wartościowego przedmiotu z ich logotypem w ręce potencjalnego klienta.

Dlaczego gadżety są takie ważne?

Możliwości podarowania klientowi czy kontrahentowi przedmiotu, który będzie mu się z nami kojarzył, jest bardzo wiele. Wśród gadżetów mamy te bardzo popularne, jak T-shirty, USB reklamowe, torby czy przybory do pisania, ale także przedmioty mniej oczywiste, takie jak kosmetyki, elementy wystroju wnętrz czy parasole. Niezależnie od tego, jakiego typu gadżet reklamowy wybieramy, ważne, by był on dobrze wykonany, bo nikt przecież nie chce, by jego firma komukolwiek kojarzyła się z tandetą.  

Co lubią klienci?

Jeśli chodzi o upodobania klientów – czyli obdarowywanych – zarówno polskie, jak i przeprowadzone przez Advertising Speciality Institute badania wykazują, że ogólne trendy są podobne, ale widać wyraźnie pewne przedziały wiekowe, które są zainteresowane innego rodzaju prezentami reklamowymi.

I tak w najmłodszej grupie osób do 24 roku życia najlepiej sprawdzają się gadżety elektroniczne i użytkowe. Tu zdecydowanie prym wiedzie pendrive i torba reklamowa. 60% zwolenników USB reklamowego według raportu Advertising Speciality Institute to osoby w wieku 18-24. Wśród grup starszych popularne są użytkowe zestawy – scyzoryki czy T-shirty. Kobiety zwykle cenią sobie gadżety osobiste, takie jak elementy garderoby czy zestawy kosmetyków. Dla najstarszej grupy odbiorców (55+) najlepsze będą zaś kalendarze i akcesoria biurowe, przy czym warto dodać, że to właśnie w tej grupie wiekowej najbardziej cenione są gadżety ekskluzywne. Jeśli chodzi o gadżety nietypowe czy zabawne, te cenione są zwłaszcza wśród mężczyzn pomiędzy 30 a 40 rokiem życia.

Co dają firmy?

Od lat na TOPliście najchętniej przekazywanych przez firmy gadżetów są długopisy. Powodem tego jest oczywiście cena i szybkość produkcji. Coraz więcej jednak pojawia się trendów bardziej odważnych, takich jak akcesoria z drewna, multifunkcyjne powerbanki czy nawet akcesoria do grillowania. Dokładając do ceny produkcji gadżetu typu długopis zaledwie jedną złotówkę, już możemy podarować np. pendrive`a czy lnianą torbę – jeśli złożymy wystarczająco duże zamówienie, ogólny koszt jego realizacji wzrośnie nieznacznie, a klient nie porzuci naszego prezentu tak łatwo. Warto pamiętać, że im bardziej użyteczny gadżet, z tym większą skutecznością w pamięć klienta będzie zapadać nasze logo i nazwa marki.

Komin systemowy – na co zwracać uwagę podczas zakupu?

0
Komin systemowy – na co zwracać uwagę podczas zakupu?

W dzisiejszych czasach cenimy sobie wygodę. Tak jest także podczas wykonywania prac montażowych i remontowych. Proste, funkcjonalne i trwałe elementy znacznie wpływają na oszczędność naszego czasu i energii. Jednym z nowych rozwiązań są kominy systemowe, które stanowią cenną konkurencję dla tradycyjnych kominów murowanych. Na jakie aspekty warto zwrócić uwagę podczas zakupu takiego elementu? Odpowiedzi znajdziesz w poniższym tekście!

Potykacz kredowy — sposób na marketing Twojej restauracji

0
Potykacz kredowy — sposób na marketing Twojej restauracji

Reklama małego biznesu może być trudna. Rynek dominuje marketing internetowy. Rywalizacja w social mediach, czy w wyszukiwarce jest ostra i wymaga szerokiej wiedzy. Co, jednak gdyby klientów dało się ściągnąć, ot tak, z ulicy?

Rozwiązaniem reklamowym dla małych biznesów, (przede wszystkim dla tych związanych z gastronomią) są tak zwane potykacze kredowe. To tablice kredowe, najczęściej przyjmujące formę dwustronnej ramki z ramionami tworzącymi piramidę — co zapewnia łatwość przenoszenia, rozkładania i używania takiej tablicy.

Tablice kredowe w gastronomii

W gastronomii jest kilka podstawowych zastosowań potykaczy kredowych: wypisywanie ofert dnia, specjalnych promocji, czy menu wraz z cenami, to zaledwie te najbardziej podstawowe funkcje. Jednak można spotkać się z bardziej kreatywnymi pomysłami marketingowymi na kredowych tablicach. Od obrazków, przez cytaty wycięte z recenzji, aż po zabawne hasła zachęcające do odwiedzenia restauracji. W końcu kto by nie chciał usiąść w barze reklamującym, że mają: „Piwo tak zimne, jak serce Twojej byłej dziewczyny”? Potykacz drewniany może mieć nieoficjalny charakter i wzbudzać sympatię wśród potencjalnych klientów — przechodniów.

Oryginalny stojak reklamowy

W gastronomii istotna jest społeczność, która tworzy się wokół przybytku. Często to w kawiarniach możemy iść na spotkania literackie, w barze na koncert. Wydarzenia kulturalne razem z grami i zabawami wkroczyły do kuchni i za bary. Takie wydarzenia zdobywają wiernych fanów. Stali bywalcy są najistotniejszą grupą klientów i wcale nie jest łatwo ich zdobyć. To oni wiele mówią o charakterze miejsca, atmosferze, a nawet o poziomie usługi. Warto zachęcać ich do uczestniczenia w tworzeniu kreatywnych przekazów i własnych obrazów na drewnianym potykaczu. Wtedy jego treść będzie nie tylko bardziej oryginalna, ale też bardziej autentyczna. A tworzenie takiego „mini muralu” przyciągnie uwagę kolejnych osób z ulicy!

Pomysł na kącik dla dzieci w restauracji

Tablice kredowe mogą pomóc nie tylko w przywołaniu klientów korzystną ofertą, wywołującym uśmiech napisem, czy interesującym obrazkiem. W okresie zimowym, czy mocno deszczowym, wynoszenie potykaczy kredowych na zewnątrz może być kłopotliwe. Co zrobić w przypadku takiej pogody? Oczywiście można postawić potykacz w środku, żeby tam reklamował ofertę dnia. Jednakże jest też rozwiązanie, które preferują duzi i mali klienci. Stwórz kącik dla dzieci, stawiając w swojej restauracji, kawiarni czy innym przybytku gastronomicznym potykacz kredowy razem z zestawem do kolorowania. W ten sposób zapewnisz komfortową przestrzeń dla rodzin. W pierwszej chwili taki pomysł może wzbudzać obawy, w końcu dzieci i kreda to dużo radości, ale też często dużo sprzątania. Dlatego warto zakupić markery do tablic kredowych zamiast zwykłej szkolnej kredy. Takie markery pomogą utrzymać wszystko w czystości i porządku.

Pościel, sklep internetowy czy stacjonarny?

0
Pościel, sklep internetowy czy stacjonarny?

Wiele z nas zastanawia się gdzie najwygodniej i najszybciej zakupić artykuly tekstylne takie jak pościel. Wybrać metodę tradycyjną i po prostu udać się do sklepu czy wybrać zakupy przez internet? Perfekcyjne panie domu, gospodarze branży hotelowej czy osoby nastawione na wysoką estetykę rzeczy które ich otaczają stoją przed tym dylematem.

Z jednej strony udając się do stacjonarnego sklepu możemy dokładnie obejrzeć kupowaną rzecz, zadać sprzedawcy kilka pytań dotyczących mn. jakości czy zastosowanych materiałów. Lecz z drugiej strony bardzo uciążliwe jest spędzanie wolnego popołudnia w kolejce do kasy.

Dla tych klientów którzy lubią sprawdzić, obejrzeć i dotknąć wymarzoną pościel przed zakupem to tradycyjna metoda kupowania jest jedyną z możliwych. Jednakże po co się ograniczać skoro wymarzony komplet pościeli dużo szybciej, w konkurencyjnej cenie możemy nabyć robiąc zakupy przez internet.

Rozwój nowych technologii i wszechobecność internetu dała konsumentom możliwość kupowania przez internet. Branża tekstylna oferuje szeroki wachlarz różnego rodzaju pościeli. Kupując elementy wyposażenia domu możemy mieć obawy,że produkty nie będą takie jak wskazuje na to opis czy zamieszczone zdjęcia. W takiej sytuacji możemy skorzystać z opcji zwrotu i dokonać tego tak samo jak w sklepie stacjonarnym. Rynek jest dobrze zabezpieczony przed nieuczciwymi sprzedawcami. Sprzedaż internetowa zyskuje coraz to większe grono zwolenników i nie ma się co dziwić. Zdecydowanie zalety tej metody kupowania przewyższają wady. Nie dość, że oszczędzamy dzięki temu dużo czasu to także i pieniędzy. Szukając kompletu pościeli stykamy się z dużym asortymentem dlatego istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo na znalezienie prawdziwych perełek. Zadowolenie klientów zaczyna się od szerokiego wyboru dającego możliwość zaspokojenia potrzeb nawet najbardziej wymagających klientów.

Zakupy przez internet to teraz codzienność. Nie wyobrażamy sobie bardziej komfortowej metody na pozyskanie interesujących nas produktów. Branża tekstylna również oferuje szeroki wachlarz sklepów działających za pośrednictwem internetu. a możliwość robienia zakupów o dowolnej porze tym bardziej zachęca. Ogronym atutem jest możliwość porównania cen kompletów pościeli u różnych sprzedawców i wybranie najbardziej korzystnej oferty. Należy pamiętać że zdjęcia produktów powiedzą nam wiele o jakości i materiale, omijajmy oferty gdzie widnieją tylko opakowania. Estetyka i jakość zdjęć na stronie powiem nam wiele o sprzedawcy. Możemy w ten sposób łatwo wyeliminować potencjalnych oszustów.

Jedynym minusem jest to, że nie możemy od razu cieszyć się z zakupionego produktu. Na przesyłkę (często za dodatkową opłatą) musimy czekać od 1 do kilku dni roboczych jeśli kupujemy rzeczy w kraju. Czas oczekiwania na pewno zrekompensuje nam zadowolenie z niepowtarzalnego produktu.

Zachęcamy do wybierania produktów wysokiej jakości z materiałów naturlanych. Gwarantuje nam to długi czas użytkowania pościeli. Wybierajmy mądrze, ponieważ jak głosi staropolskie przysłowie- „Jak sobie pościelisz, tak się wyśpisz”

Tekst powstał dzięki uprzejmości sklepu internetowego http://i-posciel.pl

Dlaczego prosty eksport plików produktowych jest ważny?

0
Dlaczego prosty eksport plików produktowych jest ważny?

Pliki produktowe to prawdziwa zmora osób odpowiadających za zarządzanie nimi w sklepach internetowych. Ich eksport do formatów zgodnych z poszczególnymi kanałami marketingowymi często jest niełatwy i pracochłonny. Są jednak sposób, by ułatwić ten proces.

Nowoczesne rozliczenie PIT 2019 – ostatnie obawy podatników

0
Nowoczesne rozliczenie PIT 2019 – ostatnie obawy podatników

Większość podatników rozliczyła swoje PIT z sukcesem, w kwietniu tego roku. Cały czas pozostaje jednak spora grupa podatników nieprzekonanych do nowych technologii – tj. rozliczających się w sposób tradycyjny. Dlaczego część Polaków nadal nie korzysta z możliwości i ułatwień XXI wieku? Najczęściej wynika to z obaw o bezpieczeństwo całego procesu oraz stopnia skomplikowania aplikacji. Warto jednak zastanowić się jak w przyszłym (2020) roku ułatwić sobie rozliczenie PIT. Dlatego już dziś odpowiedź na najczęstsze obawy podatników, niekorzystających jeszcze z e-deklaracji.

ZOBACZ TEŻ